پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

مقالات آرايشي و بهداشتي

زندگي دكتر ماكان آريا پارسا چگونه آغاز شد؟

۸۲ بازديد

آيا مي خواهيد يك كارآفرين باشيد و موفق شويد؟ آيا مي خواهيد كسب و كار خود را راه اندازي كنيد و مدير خود باشيد؟ آيا دوست داريد افراد زيادي زير نظر شما كار كنند و آيا قصد داريد شغلي را شروع كنيد؟

تبريك مي گويم! شما روحيه كارآفريني داريد. اما صادقانه بگويم، كارآفرين شدن كار آساني نيست. شما بايد سخت كار كنيد، اهداف تعيين كنيد، برنامه ريزي كنيد و تصميمات درست بگيريد.

يك راه خوب براي يادگيري كارآفريني استفاده از تجربيات كارآفرينان بزرگ است. در اين مقاله دكتر ماكان آريا پارسا كه يك كارآفرين جوان و بزرگ از ايران است به شما معرفي شد و سعي كرديم از تجربيات ارزشمند و عالي به شما كه قصد كارآفرين شدن را داريد آموزش هاي خوبي ارائه دهيم.

از درس ها استفاده كنيد، به خصوص در بخش هاي بعدي اين بيوگرافي، زيرا حاوي نكات مهمي است كه تجربه شده، آزمايش شده و اشتباه گرفته شده است. اين شما و اين هم بيوگرافي دكتر ماكان آريا پارسا.

 
زندگي دكتر ماكان آريا پارسا چگونه آغاز شد؟

دكتر ماكان آريا پارسا در سال 1365 در خانواده اي زيبا در شهر زيباي اصفهان به دنيا آمد. پدرش سربازي است كه حقوق معمولي مي گرفت و زندگي بسيار عادي داشت. شايد خدمت پدرش در ارتش و سفر به شهرهاي مختلف و زندگي در ميان اقوام مختلف به اوج گرفتن تجارب آقاي آريا پارسا كمك كرده و جهان بيني عميق تري در ذهن او شكل مي دهد.

و شايد رشته اي كه او در اداره كسب و كارها و كسب و كارها بر آن تاكيد دارد، با روحيه نظامي پدرش و نظم عجيب او در ذهنش شكل گرفته است.

 
مروري كوتاه بر آموزش دكتر ماكان آريا پارسا

    ليسانس مهندسي صنايع با گرايش توليد صنعتي
    كارشناسي ارشد مديريت MBA، دانشگاه صنعتي اميركبير
    MBA مديريت، دانشگاه Steinbeis، برلين، آلمان
    دارنده مدرك مديريت بازرگاني MBA مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
    داراي گواهينامه مديريت كيفيت ISO 9001:2000 از DNV هلند
    دارنده گواهينامه حقوق تجارت و داوري
    تسلط به زبان انگليسي در سطح مورد نظر (خوانده، نوشتاري و گفتاري)
    مدير برتر فناوري اطلاعات در سال 1396
    دكتري كارآفريني، آموزش عالي، دانشگاه آزاد اسلامي

 
تحصيلات اوليه ماكان آريا پارسا

دكتر ماكان آريا پارسا پس از پايان تحصيلات متوسطه در دانشكده بهداشت اصفهان براي تحصيل در مقطع كارشناسي در رشته مهندسي صنايع با گرايش توليد صنعتي به دانشگاه اميركبير رفت. او كارشناسي ارشد خود را در رشته MBA از دانشگاه Steinbeis در برلين، آلمان دريافت كرد.

دكتر آريا پارسا علاوه بر اخذ مدرك دكتري كارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي در حال حاضر دومين دوره دكتري خود را ادامه مي دهد.

وي همچنين داراي مدرك MBA و DBA مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري است.

 
زماني كه آموزش الكترونيكي مد نبود...

در زماني كه خبري از آموزش از راه دور و آموزش الكترونيكي نبود، دكتر ماكان آريا پارسا زودتر از ديگران اين فرصت طلايي را ديد و جزو اولين كساني بود كه در ايران اين آموزش از راه دور را راه اندازي كرد.

وي تا به امروز چندين پلتفرم آموزشي راه اندازي كرده است كه نقش مهمي در آموزش الكترونيكي در ايران داشته است.

 
ماكان آريا پارسا - كارآفرين جوان موفق ايراني
بيوگرافي و فعاليت هاي دكتر ماكان آريا پارسا; كارآفرين ايراني
نكاتي از كارآفرين ايراني دكتر ماكان آريا پارسا در مورد موفقيت

در اين قسمت از مقاله قصد داريم به چند راز موفقيت بپردازيم. اين توصيه كه ماكان آريا پارسا به زبان مي آورد، شايد در نگاه اول چندان مرموز و مهم به نظر نرسد، اما بدون شك بسياري از افراد به آن عمل نمي كنند. اگر مي خواهيد يك كارآفرين موفق باشيد، اين نكات را بررسي كنيد و به آنها فكر كنيد.

 
چقدر در نه گفتن خوب هستيد؟

اين توصيه دكتر آريا پارسا مي تواند براي هركسي مفيد باشد. شما هميشه با فرصت ها، وظايف و انگيزه هاي زيادي روبرو هستيد. در اين دنياي شلوغ كه روز به روز شلوغ تر مي شود، بايد بدانيد كه چه زماني، چگونه و به چه چيزي نه بگوييد تا وقت گرانبهاي خود را هدر ندهيد.

به اين فكر كنيد كه كدام مشاغل واقعا اولويت اصلي شما هستند و كدام شغل براي شما مناسب است. افرادي كه نمي توانند نه بگويند دائما در حال حركت هستند.

 
چقدر انتقاد پذير هستيد؟

از چالش هاي ديگران براي رشد استفاده كنيد و درك كنيد كه بايد روي چه چيزي بيشتر كار كنيد. هر اعتراضي براي شما مفيد نيست، اما مي توانيد درك كنيد كه چگونه بخشي از شغل شما دچار لغزش مي شود و

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.