پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

مقالات آرايشي و بهداشتي

كلاس هاي آموزشگاه هنري طرحستان

۳۵ بازديد

آموزش طراحي لباس آموزشگاه طرحستان

به هنر طراحي و زيبايي شناسي و استفاده آن در طراحي و توليد پوشاك ، كيف ،كفش و زيور آلات ، طراحي مد و لباس مي گويند.در آم

وزش طراحي لباس هنرجويان توانايي طراحي مدلهاي لباس بوسيله تكنيكهاي دستي را مي آموزند و بوسيله اصول خط وشكل طراحي لباس و طراحي پوشاك، طراحي دستي ، طراحي مفهومي، طراحي مانكن و لباس، انواع آستين يقه و دامن و…. انجام ميشود.

پس از آن هنرجويان با رويكرد فني و اجرايي مفاهيم طراحي لباس و پياده سازي الگوي لباس را مي آموزند و در واقع آنچه يك طراح از الگوي لباس بايد بداند و نحوه پياده سازي آن در كامپيوتر آموزش داده ميشود.

در ادامه هنرجويان با نحوه اجراي يك لباس با الگوي آماده شده بر روي مانكن و بر طرف كردن ايرادات طراحي با استفاده از ابزارهاي نرم افزاري و حتي چرخاندن و به حركت در آوردن مانكن براي فهم هر چه بهتر وضعيت لباس آموزش داده ميشود.

در دوره طراحي لباس هنرجو با نرم افزارهاي ويژه طراحي لباس نظير Marvelous توانايي هاي لازم جهت طراحي لباس را پيدا خواهد كرد.

https://tarhestan.org/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3/

دوره آموزش طراحي داخلي آموزشگاه طرحستان

طراحي داخلي از زير شاخه هاي معماري است و مناسب هنرجوياني است كه علاقه مند به طراحي فضاهاي مسكوني ، تجاري و اداري هستند.در اين دوره آموزشي ضمن يادگيري اصول طراحي داخلي و تمرينهاي مربوط به آن بصورت كارگاهي، شروع به يادگيري نقشه كشي ميكنيد سپس با ورود به نرم افزارهاي ۳ بعدي توانايي سه بعدي سازي نقشه خود را پيدا كرده و با اضافه كردن نور ، رنگ ، بافت و چيدمان كار را ادامه ميدهيد.سپس با تكنيكهاي واقع گرايانه محيط طراحي را شبيه به عكس نموده و آماده ارائه به مشتري مينماييد. همچنين ايرادات نوري ويرايش عكسها چيدمان و شيت بندي را آموزش ميبينيد.

https://tarhestan.org/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c/

دوره آموزش گرافيك آموزشگاه طرحستان

دوره گرافيك حرفه اي در سطح مبتدي تا پيشرفته برگزار ميشود و هدف كلاس هاي گرافيك معرفي افرادي است كه با علاقه و پشتكار يك دوره كاملا حرفه اي را گذرانده اند. در طي اين دوره ضمن آموزش مهارت هاي طراحي و گرافيك با اصول تايپوگرافي و نكته هاي فني چاپ نيز آشنا مي شويد. تكنيكهاي طراحي را براي هر رسانه گرافيكي آموزش ميبينيد و خلاصه تمارين و مسابقه هاي خاصي را نيز در طي دوره ميگذرانيد تا طي يك كار گروهي فشرده و لذت بخش به يك گرافيست تمام عيار مبدل شويد . خوشبختانه طي ادوار گذشته دهها دوره به اين روش برگزار شده و هم اكنون عده كثيري از هنرجويان اين مركز در شركتهاي تبليغاتي و طراحي مشغول بكار هستند.

https://tarhestan.org/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c%da%a9/

دوره آموزش انيميشن سازي

انيميشن سازي يكي از دوره هاي جذاب و پرطرفدار در حيطه هنر است كه در آموزش انيميشن سازي هنرجو در ابتدا با يادگيري اصول طراحي مدل و شخصيت و ساخت مدل ۳ بعدي آن آمادگي لازم براي خلق شخصيت خود را پيدا ميكند و با يادگيري تكنيك هاي لازم در جلوه هاي كامپيوتري و پيش توليد وارد ساخت مدل ۳ بعدي در كامپيوتر ميشود و در ادامه با ساخت صحنه هاي مورد نياز و يادگيري انيميت شخصيت ، انيميشن خود را ميسازيد .دراين دوره شما با استفاده از ريل فلو(Realflow) ، زي براش(Zbrush) ، افترافكت(aftereffect) و مايا(Maya) انيميشن خود را خلق كنيد.

https://tarhestan.org/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.